Allereerst vinden we het natuurlijk erg vervelend dat je een probleem of defect ervaart. Als het probleem buiten de garantietermijn van 5 jaar na aankoopdatum valt, ontstaat door eigen toedoen of aan uitgesloten onderdelen, volg dan een van deze stappen.
Bij een probleem met apparatuur buiten de garantieperiode
Melding bij de fabrikant: Buiten de garantietermijn kun je zelf contact opnemen met de fabrikant van het apparaat. Hier komen vaak hoge voorrijkosten bij kijken. Vraag daarom voorafgaand aan het bezoek naar de voorwaarden van de leverancier.
Melding bij een lokale reparateur: Buiten de garantie kun je zelf contact opnemen met een lokale reparateur. Hier komen meestal minder hoge voorrijkosten bij kijken. Vraag voorafgaand aan het bezoek naar de voorwaarden van de reparateur.
Vervanging van het apparaat: Soms is het niet meer rendabel om het apparaat te laten repareren. Dan is vervanging een betere opties. Als je hier meer informatie over wilt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Voor extra advies over bovenstaande opties mag je natuurlijk altijd even contact met ons opnemen.
Losse onderdelen kunnen meestal snel en direct worden besteld via de webshop van de fabrikant. Je kunt dan direct zien wat de kosten zijn. De onderdelen worden over het algemeen snel thuisbezorgd.
Heb je schade aan onderdelen zoals werkbladen, fronten, plinten, kasten, et cetera? Neem dan contact met ons op. Wij informeren je graag over de mogelijkheden.