We snappen dat het kopen van een nieuwe keuken een grote investering is. Daarom zorgt Berkers Keukens niet alleen voor het beste advies en kwaliteitskeukens, maar ook voor goede garanties en voorwaarden die jou als klant beschermen.

Voorwaarden en garanties

Vijf jaar garantie na aankoop
Bij aankoop van een keuken bij Berkers Keukens krijg je altijd vijf jaar volledige garantie. Zo kun je zonder zorgen genieten van je nieuwe keuken. Van het keukenblad tot de inbouwapparatuur, elk onderdeel van je keuken is gedekt. Wij bieden garantie op de kwaliteit van de materialen en het vakmanschap, wat betekent dat eventuele defecten binnen de garantieperiode kosteloos worden verholpen. Hiervoor zijn we aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW-erkend). Dat betekent dat we algemene voorwaarden hanteren die jou als klant extra goed beschermen.

Lees hier de volledige voorwaarden.

Veilig betalen via SAFE
Een aanbetaling is een noodzakelijk onderdeel van het aankoopproces. Niet alleen om onszelf te beschermen, maar ook de aankoop van jouw keuken. Voor de betalingen werkt Berkers Keukens met SAFE. Bij dit systeem betaal je 15% aan na een getekende opdracht. De resterende 85% moet voor levering op de SAFE rekening staan; wij hebben dan geen toegang tot dit geld. Na levering van de keuken bevestigen wij dit in het betaalsysteem, waarna je een verificatiemail ontvangt. Je hebt dan nog vier dagen om eventuele problemen te melden. Zonder melding wordt het volledige bedrag automatisch na vier dagen overgemaakt. Bij klachten houdt SAFE 10% van het totaalbedrag achter tot de kwestie is opgelost. Weinig financieel risico dus.

Lees hier meer over SAFE Betalen

Transparante voorwaarden
Berkers Keukens biedt transparante offerte en verkoopvoorwaarden. Voor een gedetailleerde uitleg van onze garanties en voorwaarden kun je hier het document ‘Voorwaarden en garanties inzien. Dit document biedt een heldere uitleg over jouw rechten en onze verplichtingen, zodat er geen verrassingen zijn na de aankoop van je keuken.

Onpartijdige klachtenafhandeling
We hopen het niet en gaan er al helemaal niet vanuit. Maar mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, dan kun je rekenen op een eerlijke en snelle afhandeling. Een onafhankelijke geschillenregeling zorgt dan gegarandeerd voor een passende oplossing. Wel zo fijn.

Met SAFE betaal je jouw keuken veilig

Da’s een mooie stok achter de deur

De kogel is door de kerk, je handtekening gezet. Je hebt een nieuwe keuken gekocht. Daar hoort ook de betaling bij. Om dit gelijkwaardig en veilig te laten verlopen werkt Berkers Keukens met SAFE. SAFE is een eerlijk tool voor het beheer van onze betalingen. Het werk eigenlijk hetzelfde als de overdracht van een huis bij de notaris.

Het SAFE systeem vraagt een aanbetaling van 15% nadat wij van jou een getekende opdracht hebben ontvangen. De overige 85% dient voor levering aanwezig te zijn op de rekening van SAFE. Wij kunnen op dat moment niet bij het geld.

Wanneer Berkers Keukens de keuken bij jou heeft afgeleverd, melden wij dit in het betaalsysteem. Ter verificatie wordt er dan een mail naar je verstuurd. Als er iets niet naar wens is, kun je dit binnen 4 (werk?) dagen in het systeem melden. Zonder reactie wordt het bedrag na 4 dagen aan Berkers uitbetaald. Als er wel een melding is gedaan, zal er, totdat de melding is verholpen, 10% van het totaalbedrag worden achtergehouden.

Betaling bij kleine opdrachten

Voor kleinere opdrachten werken we meestal niet met SAFE. Omdat Berkers Keukens alles op bestelling inkoopt, vragen wij voor kleinere opdrachten vooraf de volledige betaling.

Review Steffi over aankoop met SAFE Betalen

‘De service bij Berkers was heel goed, gericht op praktische oplossingen zonder druk van commerciële belangen. Na onze bestelling ontvingen we razendsnel de 3D-tekeningen. Het was zelfs mogelijk om ons keukenblad enkele weken voor installatie te inspecteren en eventueel te wijzigen. De installatie verliep vlot en de keuken was een dag eerder dan gepland al klaar. De betaling via het SAFE systeem gaf ons extra vertrouwen; vooraf betalen met de optie om binnen 4 dagen na installatie 10% van de betaling te bevriezen bij problemen. Gelukkig was dit niet nodig en genieten we nu van een prachtige nieuwe keuken.’

– Steffi